Τι είναι το ECU Tuning / Chiptuning
Το chiptuning είναι η ηλεκτρονική μέθοδος βελτίωσης ενός αυτοκινήτου επεμβαίνοντας στην εργοστασιακή ηλεκτρονική μονάδα ψεκασμού και ρυθμίζοντας όλες τις απαραίτητες
παραμέτρους, ώστε να υλοποιηθεί μία χαρτογράφηση άρτια και αξιόπιστη για το μηχανικό σύνολο κάθε οχήματος ξεχωριστά!
Πώς εργαζόμαστε
Οι τρόποι εργασίας είναι τρεις:
* OBD reflash
Με την μεθοδο OBD reflash, o αναπρογραμματισμός γίνεται μεσώ της διαγνωστικής θύρας OBD με chip reflashing!
* BDM/Boot Mode
Μέσω BDM/Boot mode εννοούμε την διαδικασία που ακολουθείτε ώστε να ολοκληρωθεί
ο αναπρογραμματισμός με την EMS εκτός αυτοκίνητου, κοινός on the bench flashing. Αυτή η διαδικασία χρησιμοποιείται κυρίως σε περιπτώσεις απομακρυσμένης αναβάθμισης ειτε στα τελευταίας γενιάς ηλεκτρονικά με antituning protection (Bosch MED17/EDC17) ωστε να τα επαναφέρουμε σε OBD Flashable κατάσταση!
* Desoldering chiping
Η διαδικασία chipping (τσιπαρισμα) χρησιμοποιείται στα παλαιας τεχνολογίας ηλεκτρονικά
που δεν 'εχουμε την δυνατότητα OBD reflash ή Boot mode. Σε αυτή την περίπτωση αφαιρούμε το απαραίτητο chip απ την ECU, το γράφουμε μεσω του chip programmer και το τοποθετούμε παλι πίσω στην ECU
Η Revlimit προσφέρει 3 επιλογές ECU tuning:
Aggressive tuning:
Με την ρύθμιση αυτή πετυχαίνουμε τα μέγιστα από το μηχανικό σύνολο του κάθε κινητήρα με ανεξάρτητα προαπαιτούμενα χαρακτηριστικά για το κάθε αμάξι και υψηλών οκτανίων καύσιμα (τουλάχιστον 100)!
Επιλογές καυσίμων:
- πρατηριου 100oct
- 100oct + watermethanol injection
- E85 Biofuel
- LPG
- Racing fuels
Η εναλλαγή ποιότητας καυσίμων μπορεί να γίνεται και μέσω της καινοτόμου λειτουργίας μας multimap control, π.x.:
χάρτης 1: 100oct χάρτης 2: 100oct + watermeth χάρτης 3: LPG/E85 χάρτης 4: Racing fuels
Eco Tuning:
Στην περίπτωση αυτή έχουμε όσο το δυνατών χαμηλώτερη κατανάλωση, σε σχέση με την εργοστασιακή, με την απόδοση να είναι στα εργοστασιακά είτε λίγο υψηλότερα επίπεδα
Normal Tuning:
Εδώ παρέχουμε normal αναβαθμίσεις όπως Stage 1, Stage 2 κτλ. Επιλογές καυσίμου είναι μόνο πρατηρίου 95,98 και 100 οκτανίων. Στην περίπτωση 95 οκτανίων η κατανάλωση βενζίνης παραμένει στα εργοστασιακά επίπεδα, ενώ με την ρύθμιση για 98/100 οκτάνια έχουμε αισθητή πτώση της κατανάλωσης υπό συνθήκες συντηρητικής οδήγησης και αρκετή έξτρα δύναμη λόγω του υψηλότερου αβάνς
Επίσης δίνουμε την δυνατότητα multimap control με εναλλαγή καυσίμου:
χάρτης 1: Stock χάρτης 2: 95oct optimization χαρτης 3: 98/100oct optimization
Η Revlimit έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει αναβάθμιση λογισμικού με τέσσερεις τρόπους:
- Με ταχυδρομική αποστολή ECU
- Μέσω e-mail
- Αναβάθμιση λογισμικού στο χώρο μας
- Αναβάθμιση λογισμικού στους αντιπροσώπους μας
Με ταχυδρομική αποστολή:
Μας στέλνετε την ECU, τοποθετούμε το πρόγραμμα, σας τη στέλνουμε πίσω την ίδια μέρα. * Μονό για Stage 1 αναβάθμιση ή base cranking file για big turbo εφαρμογή
Μέσω e-mail:
File service - Tuner's support
Αναβάθμιση λογισμικού στο χώρο μας:
Επισκεφθείτε μας
Αναβάθμιση λογισμικού στους αντιπροσώπους μας:
Μας προσεγγίζεται μέσω του δικτύου συνεργατών μας ώστε να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο σας
|