Βελτίωση του κινητήρα 1.8Τ 20v σε Audi S3, με τούρμπο HKS3037s (hybrid).
Χαρακτηριστικά εργοστασιακού κινητήρα:
Χωρητικοτητα: 1781cc Διάμετρος χ διαδρομή: 81 x 86.4 (mm) Σχέση συμπίεσης: 9.1:1 Υπερσυμπιεστης: KKK K04
Μέγιστη πίεση: 1bar@2200 rpm Σταθερή πίεση:0.9bar Πίεση στον κόφτη:0.8bar Κόφτης στροφών: 6500 rpm
Ιπποδύναμη: 224hp Ροπή: 290Nm
Βελτιώσεις κινητήρα:
-Τουρμπίνα HKS3037s με Billet φτερωτή εισαγωγής 57mm
-Πιστόνια CP, με τη σχέση συμπίεσης να ανεβαίνει στο 9.2:1
-Μπιέλες Scat
-Καπακόβιδες ARP
-Βαλβίδες εξαγωγής Supertech
-Έκκεντρα από ατμοσφαιρικό
-Μπέκ 1100FIC
-Aντλία Bosch 044
-External tial 38mm
-πλήρης εξάτμιση 76mm
Απόδοση κινητήρα: Μέγιστη πίεση: 2.5bar@3800 rpm Σταθερή πίεση:2.4bar Πίεση στον κόφτη:2.3bar Κόφτης στροφών: 7800 rpm
Εκτιμώμενη Ιπποδύναμη: 600 whp Εκτιμώμενη Ροπη: 650 wNm
Dyno:
Αναβάθμιση λογισμικού:
Multimap Switching feature:
map 1 - 95oct map 2 - 100oct + watermethanol map 3 - 105oct + watermethanol
* userSetable Antilag-Launch Control enabled
* Flatshift enabled
* EPC Shiftlight enabled
* Knock warning enabled (only for WaterMethanol setups)
Photos
|